Zwroty

Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo zwrotu zamówionych produktów bez podania przyczyny. Koszty wysyłki towaru do sprzedawcy ponosi Kupujący. W celu dokonania zwrotu zalecamy pobranie oraz wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. Do zwrotu prosimy dołączyć również dokument zakupu (paragon lub fakturę). Zwracając towar, Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zużycie towaru i/lub opakowania przekraczające zwykłe zapoznanie się z produktem.

Zwrot towaru bez podania przyczyny nie dotyczy przedsiębiorców.

Zwracany towar powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony wraz z wypełnionym formularzem na adres naszego magazynu:

Magazyn Sigma Rodak Dariusz

ul. Szparagowa 34/40

42-280 Częstochowa

 

Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez magazyn sklepu internetowego. W przypadku anulowania zamówienia zwrot następuje w ciągu 14 dni od momentu anulowania zamówienia.

Nie podlegają zwrotom wszystkie produkty wykonane na indywidualne zamówienie (adaptacja projektu, zmiany w wymiarach).

Zwracamy uwagę na konieczność sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Nienaruszone opakowanie, brak wgnieceń kartonu to warunki konieczne do ewentualnej reklamacji produktu z winy producenta.

Formularz zagubienia paragonu

 

 

 

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia reklamacji/wady produktu prosimy wysłać informację na adres poczty elektronicznej – sklep@sigmalighting.pl wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz zdjęciem wady.

Ustosunkujemy się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. W przypadku odbioru przesyłki od kuriera i stwierdzenia uszkodzeń towaru wynikających bezpośrednio z uszkodzenia paczki/opakowania w transporcie, konieczne jest spisanie protokołu szkody z kurierem i przesłanie go na adres: sklep@sigmalighting.pl wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Protokół szkody należy spisać podczas dostawy paczki, w obecności kuriera. Dopuszcza się również możliwość wezwania kuriera i spisania protokołu szkody do 7 dni od momentu dostarczenia paczki.